26 Ocak 2010 Salı

Soul'u yeniden Sade'den dinleme zamanı...

soul müziğine en sağlam duruşu ve müzikleriyle damgasını vuran ismi Sade yeni albümüyle geliyor. bir süredir duyuyordum ama parçasını bir türlü dinleyememiştim... ne kadar yazık olmuş. üstelik de tam 10 yıldır bekledikten sonra...

nihayet bugün dinledim ve yine yeniden her zamanki gibi hastası oldum efenim... üstelik biraz daha sert tınılar da katmış tam bir efsane olmuş... yıllardır döndürmekten bıkmadığımız 'smooth operator', 'no ordinary love', 'king of sorrow' gibi unutulmaz parçalarının yanına kimbilir neler ekledi... soldier of love parçasının videosu da dönmeye başlamış muhtelif mecralarda. hala aynı kalmayı başaran nadir kadınlardan olan sade'ye bir de koreografi yapmışlar, pırıltı falan tam olmuş, süper organizasyon... daha ne diyeyim bilemedim... kendi anlatsın en olmadı:))

"I'm still alive... still looking for love .... I'm soldier of love" derken... akabinde tabi hemen internet sitesine koştum baytlar üzerinden... yeni tarzı yeni görünüm falan derken kayboldum gittim şarkının eşliğinde. yeni albümün çıkış tarihi 8 Şubat 2010... şunun şurasında ne kaldı tabi. bitmeyecek gibi gelen Ocak son haftasında yaptı yapacağını, kardı kıştı derken bu güzel haber ve şarkılarla yeniden bir dinginlik gelir mi hayata...
hadi inşolleh diyelim... dinleyelim güzelleşelim...

Hiç yorum yok: