1 Mart 2010 Pazartesi

tasarimcinin layerli halleri...

hayatimin en uzun calisacagim 2. isyerinin bir reklam ajansi olacagini ne ben ne beni taniyanlar tahmin bile edemezdik... çünkü reklam ajanslarinin varligindan bile habersiz idim ise girene kadar. burada kendisini anmamak ayip olur sayin burak susut tarafindan bu islere bulastirildim... evet kendisine minnettariz... neys o gün bugün derken tam 5 yil olmus.

grafik tasarimin; dergi ya da kitap yapmaktan cok daha derin ve genis bir alan oldugunu, üzerinde ne kadar kafa patlatilan bir konu oldugunu kisacasi "layer"li bir durum oldugunu ogrendim... simdilik 5 yillik olan bu reklam ajansi deneyimimde tasarimin her asamasinin ne kadar detayli oldugunu bizzat yasadim haliyle. sonunda da bütün bunlari ögrendigim sayin timuçin unan bu konuyu bir sergi kapsaminda anlatmaya karar verdi.:) 

evet tasarimcimiz timucin unan 29 Mart 2010 pazartesi günü çagla cabaoglu art gallery'de "merge layers" isimli ilk sergisini nihayet aciyor. bir tasarimcinin tasarim hallerinin biraz bilindik çokça da siradisi bir sekilde sunulacagi bu sergi icin hazirliklar tamam. geri sayim da basladi. ipucu mu.. tasarim iste, tasarimcinin layerli hali.. daha ne olsun.. buyrun:) 


Hiç yorum yok: